14. feb. 2009

Vinterferie og fremtidstanker

Siste dagen før vinterferien produserte jeg mange saker og bilderigg for nett. Jeg vil også benytte anledningen til å reflektere over hva jeg ønsker gjøre i fremtiden, og oppfordrer andre bloggere til å gjøre det samme.

14.02.2009
- 3 i forbifarten: Vinterferie
- Eidsvoll omsorgssenter får piano av Lions Club
- "-Endelig hører vi ordføreren" teleslynge i kommunestyresalen
- Juletrevandalist - 17-åring fra Eidsvoll straffet for å ha tent på og hogget ned juletrær i Harstad sentrum
- Bilderigg: Solskinnsdag i Eidsvoll sentrum

Fremtidsplaner
I første omgang skal jeg i alle fall gå VG3 Medier og kommunikasjon på Nannestad videregående, og fortsette som frilanser i EUB. I septemtember blir jeg endelig 18 år, og nye muligheter åpner seg. Særlig å få egen bil vil gjøre det enklere å ta på meg flere jobber, og kan da også ta vikariater og vakter i avisen.

Hva gjør jeg etter VGS?
Per dags dato er drømmen å starte eget firma, og være selvstendig næringsdrivende som frilanser. Jeg vet at det blir knalltøft og på grensen til umulig, men med mye pågangsmot og arbeidsvilje håper jeg å klare det.
Jeg er desverre ikke veldig motivert for flere år på skolebenken foreløpig, men ønsker å ta en bachlor i journalistikk ved Høgskolen i Oslo eller Volda om noen år. Mange har anbefalt meg å få litt mer erfaring før jeg setter meg på skolebenken på journalistikkhøgskolen, mens andre advarer mot å begynne å jobbe og gjøre seg avhengig av en inntekt. Men mye kan skje på ett år, så hva som skjer får tiden vise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar