30. okt. 2009

Dag 9: Hjemme i senga - for avisens beste

I dag var jeg syk med sår hals, rennende og tett nese og litt feber. Jeg kunne nok klart å presset meg igjennom arbeidsdagen, men i disse svineinfluensa-tider turte jeg ikke ta noen sjanser, og ble hjemme. I samråd med sjefen ble vi enige om at det var best slik, for hvis min utplassering gjprde at jeg smittet hele staben kunne dette ført til katastrofale følger. For uten tygografer, journalister, fotografer, vaktsjefer eller annonsemedarbeidere blir det vanskelig å lage avis. Derfor ble jeg hjemme denne gangen for å unngå dette.

Likevel har jeg prøvd å bruke dagen i senga litt fornuftig. Og har blant annet innledet samtaler med fotograf Alexander Holm om samarbeid mellom han og meg ved frilansoppdrag i fremtiden. Slik at vi begge kan gjøre det vi liker og er best til. Han tar bilder og jeg skriver, dette håper jeg kan bli en suksess og gi gode resultater og flere oppdrag for begge to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar